Kundeløfte

Hele vejen for at give dig uafbrudt køreglæde

Hver dag stræber vi efter at gøre vores kundeløfter til virkelighed, så du kan opleve den bedst mulige service og rådgivning.

Det er noget, der har stor betydning for det enkelte Hyundai-værksted rundt om i Danmark, men i særdeleshed også for Hyundai som mærke. Kvalitet og garanti er nemlig ikke kun noget, der skal komme til udtryk i din Hyundai. Det er noget, der skal komme til udtryk hos alle de mennesker, du møder på din vej, og som på den ene eller anden måde arbejder med Hyundai.

I samarbejde med hvert enkelt værksted har vi derfor 9 løfter, som vi giver til dig som kunde. Samtlige kundeløfter – uanset om det handler om modtagelsen i butikken over servicearbejdet til aflevering og opfølgning – bygger på uafbrudt køreglæde. Vi ser det som en naturlig konsekvens af den garanti, vi som de eneste tilbyder i Danmark: 5 år uden kilometerbegrænsning.

Med garantien og de 9 løfter giver vi os selv noget at leve op til. Nogle vil sige, det er meget ambitiøst og forpligtende. Vi tror dog fuldt og fast på vores medarbejdere ude hos forhandlerne og på værkstederne. Og vi ved, at de hver dag vil stå på mål for dig og din Hyundai – hele vejen.

#1

...at lytte til dig og følge grundigt op.

#2

...at præsentere dig for en ren og pæn forretning

#3

...at betjene dig venligt, hurtigt og profesionelt. 

#4

...at finde den tid, som passer dig bedst.

#5

...at give dig et præcist og detaljeret bud på opgaven.

#6

...at få din accept, inden vi sætter ekstra arbejde igennem.

#7

...at gå det udførte arbejde grundigt igennem med dig.

#8

...at værne om din bil og have den klar til aftalt tid.

#9

...at følge op på dit besøg for at sikre, at du er tilfreds med vores arbejde.