Hvad skal du gøre, hvis din gratisperiode på Bluelink er udløbet?

Hvis du ikke har reageret på den information, som er sendt til dig omkring, at dit Bluelink udløber, vil du opleve, at dit Bluelink er blevet deaktiveret (offline).

For at aktivere Bluelink igen skal du følge nedenstående proces:

  1. Sende en e-mail til [email protected] - Det er vigtigt, at det er den samme e-mail, som er tilknyttet din Bluelink-konto.

  2. For hurtigere svartid anbefaler vi, at du benytter følgende tekst i emnetfeltet på din mail ”Extension request, my Bluelink expired”.

  3. Mailen skal indeholde stelnummeret på din bil samt ønsket om at aktivere og tilkøbe et nyt Bluelink-abonnement. 

Når din henvendelse er færdigbehandlet vil dit Bluelink blive genaktiveret, så du har mulighed for at købe det Bluelink-abonnement, du ønsker (alt efter model og årgang).

Du er også altid velkommen til at kontakte din lokale Hyundai-forhandler, som kan hjælpe dig videre ved at oprette en sag hos Hyundai Connected Mobility (HCM).